2.4.2011

Ainon Joulukalenteri 2011

Ollaanhan tässä nyt hiukan ajoissa liikkeellä, mutta parempihan se on nyt eikä milloinkaa ;D
Elikkäs tyttärelleni Ainolle kasaan joulukalenterin tälle vuodellekkin.

Jos on halukkaita mukaan lähtijöitä, niin ilmoittautuu minulle mitkä luukut/luukun tekee. Jos sinulla on vastaavasti kalenteri, niin osallistun mieluusti sitten siihen. :)

Paketteja otan vastaan vasta 1.9.2011

ja paketit pitää olla minulla viimeistään 1.11.2011


Laitathan sähköpostiosoitteesi, niin laittelen sitten lähempänä syyskuuta osoitetta :)
Jos tulee kysymyksiä niin yhteyttä s.postiini sarp-pa@hotmail.com



1. Anna


2. Texu


3. Phedra


4. Minja


5. Texu


6. Ronja


7. Piia


8. Triin


9. Päivi


10. Päivi


11. Esteri


12. Piia


13. Anna


14.
15. Esteri - tullu
16. Phedra - tullu
17. Texu - tullu
18.
19. Piia - tullu
20. Esteri - tullu
21. Esteri - tullu
22. Piia - tullu
23. Tanja - tullu
24. Tanja - tullu

7 kommenttia:

  1. Minä voisin pari luukkua taasen tehdä vaikkapa 3. ja 16. =)

    VastaaPoista
  2. Minä voisin osallistua vaikkapa kolmella luukulla 2,5 ja 17. ps. omassa blogissani löytyy joulukalenteri.

    VastaaPoista
  3. Moikka

    Minja ottaa luukun 4 ja Ronja 6 ja kiitos osallistumisesta meidän kalenteriin.
    Laitatko os. tulemaan salainenneulonta@gmail.com (siis mihin laitan luukut tulemaan)

    VastaaPoista
  4. Minulle myös muutama päivä! :)Eli päivät 23 ja 24. Minun blogista löytyy Ellin kalenteri, jos haluat osallistua!

    VastaaPoista
  5. Moi!

    Voisin varata yhden luukun nro 8 esm, laitan s-postia mahdollisesta vaihtosta

    VastaaPoista
  6. Moikka
    voisin osallistua tyttäresi kalenteriin luukuilla 8 ja9..minulla myös tekeillä omille pojilleni kalenteri saapi osallistua jos tahtoo :D
    laitathan sähköpostiini osoitteesi niin saan luukut eteenpän:
    paivi.lepomaki@jippii.fi

    VastaaPoista
  7. Luukuilla 11,15.20 ja 21 mukana:)
    Tytöilläni Joulukalenteri kaipaa vielä osallistujia:) Mikäli tahdot mukaan:)

    VastaaPoista