16.10.2011

Joulukalenteri itselleni.

Tulin tuossa miettineeksi että miksi en ole itselleni järkännyt joulukalenteria :o
No päätinpä sitten että kokeilen josko saisin vielä pikaiseen semmoisen väsättyä.

Nyt kaivattaisiin siis ihania ihmisiä jotka haluavat osallistua minulle tulevaan joulukalenteriin :)

Täältä löytyy mistä pidän ja mistä en.

Homma toimii samalla tavalla kuten Ainonkin kalenterissa eli ilmoittaa minulle luukut jotka haluaa tehdä ja minä annan osoitteen jonne postitat :)
Jos sinulta löytyy kalenteri, niin osallistun mieluusti siihen mukaan sitten.

sarp-pa@hotmail.com

Paketit pitää olla minulla viimeistään 28.11.



1.Peikkotyttö Hanna


2.Phedra


3.Marelo


4.Liisax


5.Esteri


6.Ipska


7.Ipska


8.Peikkotyttö Hanna


9.Phedra


10.Piitsu77


11.Piitsu77


12.Liisax


13.Marelo


14.Esteri



15. phedra


16.Phedra


17.Piitsu77


18.Piitsu77


19. Phedra - tullu
20.Liisax


21.Esteri - tullu
22.Phedra - tullu
23.Esteri - tullu
24.Marelo - tullu

11 kommenttia:

  1. Kiitos! Varaa mulle luukut 4, 12 ja 20 :)

    VastaaPoista
  2. Mie varaan 15 & 19 luukut!

    VastaaPoista
  3. Mukaan luukuilla 1. ja 8. :)
    Multa löytyy myös kalenteri täältä joulublogista.

    VastaaPoista
  4. marelo ottaa luukut 1. 13 ja 24

    VastaaPoista
  5. Minä oten luukut 2, 9, 16 ja 22 =)

    VastaaPoista
  6. Voisin varata sinulta luukut 10., 11., 17. ja 18.
    Aloin kasata itsellenikin kalenteria, siel on luukkuja myös vapaana viel.

    VastaaPoista
  7. Ottaisin luukut 6 ja 7. Itelläkin on joulukalenteri käynnissä osoitteessa ipska.vuodatus.net

    VastaaPoista
  8. 5,14,21 ja 23:) Tyttöjen kalenterissa ois vielä tilaa kans jos tahdot osallistua vielä:)

    VastaaPoista
  9. Luukkuni ovat tulleet onneksi sinulle perille.
    Odottelen vielä sinun luukkuja minun kalenteriin....

    VastaaPoista
  10. Sullahan on vielä tyhjiä luukkuja! Voin ottaa loput eli 15 ja 19 luukut jotta saat kalenterin täyteen =)
    Osoite mulla onkin tallessa vielä...

    VastaaPoista